Nothing's Over !!.
N O T H I N G'S O V E R

Annyeonghaseyo


ArrienAmani @ L wife - Sixteen - Seoul
I inspirit and eLement forever
all my love is for eLement ?

Tagboard


Credits
Template : Arrien Inspirit
Big Help : K I M
Nice View:Google Chrome
Owner: Your Name


Janji Tak Tertunai
Friday, January 28, 2011 • 1:19 PM • 0 comments
Salamullahi'alaikum...


(~_~) Maaf seribu kali kemaafan...

Janji, bukan sengaja untuk kukhianati..
Tapi aku adalah si hina bukannya suci...
Aku bukan sengaja menghancurkan harapan..

Tapi ku cuma kerdil yang hanya bisa berdoa...
Tiada niat mempermainkan impian..

Apatah lagi bermain kata-kata...




Berfikirlah sebelum bertindak..
Tapi aku sering khilaf dalam gerak..
Jangan sekejap ya kemudian tidak..
Namun hati tak pernah istiqamah..
Sesuka hati mengikut kehendak..
Tapi sebenarnya ia bukan pintaku..
Sekejap tarik kemudian tolak..
Kerana ku ditipu mainan nafsu!

Hati bukan kristal, bukan juga kaca..

Bila terhempas berderainya tetap sama..
Namun luka dan pedih ditanggung berbeza..
Tidak berdarah tapi sakitnya terasa..

Pernah aku bertanya..
"Apakah aku layak menjadi peneman hidupmu?"
Kerna aku sedar diri tak punya apa..
Tapi engkau tetap menggenggam tanganku..
Memberi saranan.. mencurah harapan...

Dengannya aku cuba berdiri..
Mencari makna kendiri..
Namun aku sedar, aku adalah hamba..
Yang jelas tidak sempurna..
Tiada kudrat manabur janji..

Ampunkan aku!
Jua Terima kasih, kerna masih menerimaku... ~_~
Hanya Allah yang mampu membalas..
Segala jasa baikmu...
Sedangkan aku..
Menanti balasan yang pasti menyapa..
Mudah-mudahan aku berdaya..

~permatanurani~~

Labels:



0 Comments:

Post a Comment


? ?