Nothing's Over !!.
N O T H I N G'S O V E R

Annyeonghaseyo


ArrienAmani @ L wife - Sixteen - Seoul
I inspirit and eLement forever
all my love is for eLement ?

Tagboard


Credits
Template : Arrien Inspirit
Big Help : K I M
Nice View:Google Chrome
Owner: Your Name


Zaman Dulu-Dulu Kala
Monday, February 14, 2011 • 9:57 AM • 3 comments

 

Assalamualaikum..

Makkkkk!!
Banyaknya assignment..membuatkan aku tension sangat... huhu~
Rasa tak cukup tangan dan kaki nak buat.
Sekejap assignment tuh, sekejap yang ni..
pening dibuatnya..
Cuma kesabaran diperlukan di sini


So, release tension jap.
Gunakan teknik bertenang!!
Tarik nafas dalam-dalam... hembus.. fuhhh~~~
Comel tak aku? Yang duduk tu..hehehe..
Tak tau apa lagi nak letak entri dalam blog ni..
Dan hari ni, aku rasa nk letak gambar aku time kecik.
Just nak sharing waktu aku dulu-dulu.

Yang ni plak dah besar sikit. Yang kecik skali. Sebelah kiri. Tersenyum simpul dapat bergambar..hehehe

Aku bersama nenek aku, sebelah ayah. Emm..sekarang dia dah tak ada..Semoga dicucuri rahmat ke atas rohnya dan ditempatkan bersama-sama orang beriman
Ni waktu hari raya..Di Pagi Raya Yang Indah...aku yang kecik sekali..Anak bongsu kan..
Ingat lagi waktu dulu-dulu
Mak sering sedih
Sebab aku..
Nak tau Tak kenapa?
Sebab aku sakit
Sakit PDA (boleh dikatakan sakit jantung jugak la)
Patent Duktus Arteriosus adalah kegagalan menutupnya ductus arteriosus (arteri yang menghubungkan aorta dan arteri pulmonal) pada minggu pertama kehidupan, yang menyebabkan mengalirnya darah dari aorta tang bertekanan tinggi ke arteri pulmonal yang bertekanan rendah. ( Kakak aku yang explain~~sebab dia Doktor.)

Mak sedih sangat2 lepas mengetahui aku sakit. Sejak aku lahir lagi. Mak sungguh tabah. Masa aku darjah enam mak bawa aku pergi hospital. Institut Jantung Negara, KL.
Lepas operate, doktor cakap, aku sihat sepenuhnya.
Alhamdulillah..
Tapi sakit kena operate.
Kena tebuk kat kawasan paha.
Pastu, kena masukkan kamera. 
Canggih sungguh teknologi pembedahan tahun 2000. hehe

Aku bersama kakakku, Haslina. Sekarang dia ustazah.hehehe


K lah... tu saja yang ada.

Nak tengok yang lain, tak boleh.
Rahsia! hihihi...
Mekaseh yer... ^_^

Sambung buat assignment plak...
***

Wallahua'lam...

Labels:



3 Comments:

Blogger dya said...

salam...hai, ni dya.kenal x?hehehe...i follow ur blog babe...

February 15, 2011 at 10:32 AM  
Blogger Permata Nurani said...

tq dya..hehehe..

February 20, 2011 at 4:36 PM  
Blogger Unknown said...

Like sangat moga

April 19, 2014 at 1:49 PM  

Post a Comment


? ?